• شنبه ۷ بهمن ماه، ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
  • دسته بندی : علمی و آموزشی
  • کد خبر : 9611-587-5
  • خبرنگار : 10015
  • منبع خبر : ----

کتاب "راهنماي بازاريابي خدمات مالي؛ روشها و فنون نتيجه بخش" به چاپ رسید

کتاب "راهنماي بازاريابي خدمات مالي؛ روشها و فنون نتيجه بخش" به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سال چاپ کتاب در زبان اصلي 2012 و به زبان کتاب انگليسي بوده است.

این کتاب توسط " Evelyn Ehrlich and Duke Fanelli "  نوشته شده و محمد نديری، نرگس مهران و مونا گرگاني ممقاني آنرا ترجمه کرده اند.

این کتاب در 320 صفحه به چاپ رسیده است.

در چکیده این کتاب آمده است: دنياي مالي در دهه هاي اخير با ظهور بازارها، نهادها و ابزارهاي مالي جديد دچار تحولي اساسي شده است. در اين بين ظهور تکنولوژي اطلاعات و ارتباطات و ارائه خدمات به شکل آنلاين و نيز پديده جهاني شدن اقتصاد، اين عرصه را دست خوش تغييرات مهم ساختاري کرده است.

تنوع نهادهاي مالي و در نتيجه تنوع فراوان خدمات و محصولات مالي ارائه شده توسط آنها و افزايش رقابت بين آنها لزوم بازنگري در راهبردها و برنامه هاي تجاري آنها بويژه در خصوص بازاريابي خدمات مالي را بيش از پيش نمايان کرده است.

اين کتاب راهنماي بسيار خوبي براي مديران بانکها، بيمه ها، صندوق هاي سرمايه گذاري و ساير نهادهاي مالي است.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: